عینک آفتابی مردانه

عینک آفتابی مردانه: کدام یک برای فرم صورت شما بهتر است؟

شما در حال تلاش برای یافتن یک عینک مردانه عالی هستید، عینک آفتابی که نه تنها تابش خیره کننده را منحرف می کند و شما را از انحراف دور نگه می دارد، بلکه استایل شما را نیز تغییر می دهد. یک مکان خوب برای شروع، تعیین فرم صورت است. احتمالا درباره آن قبلا شنیده اید یا حتی شاید شما به آینه خیره شده اید و سعی کردید شکلی را که در آنجا می بینید ترجمه کنید. این بیضی است یا مستطیل؟ ممکن است شنیده باشید که یک نفر چهره خود را به صورت دایره و توسط دیگری به صورت مربع شناخته می شود. اما واقعا فرم صورت ما کدام است؟

 

انواع فرم صورت

ما اینجاییم تا به شما کمک کنیم فرم صورت و عینک ایده آل مناسب آن را پیدا کنید. به صورت کلی این چند فرم را می توان برشمرد:

1 – شکل صورت مربعی

2 – شکل صورت گرد

3 – شکل صورت قلبی

4 – شکل صورت بیضی

5 – شکل صورت مستطیل

نکته پایانی در خرید عینک آفتابی مردانه

صورت ها اغلب کمی ترکیبی هستند که می توانند با افزایش سن، افزایش یا کاهش وزن، تغییر مو یا رشد ریش کمی تغییر کنند. اما یک شکل اساسی وجود دارد و بدون شک تطبیق آن شکل با عینک آفتابی مناسب می تواند دنیای متفاوتی را ایجاد کند. در مورد انواع فرم صورت در مقاله فرم های صورت به صورت کاملا مفصل توضیح داده شده است که پیشنهاد ما به شما مطالعه آن است. برای انتخاب یک عینک تعیین فرم صورت شما یک مکان عالی برای شروع در هنگام جستجوی سایه های مشخص است، اما چهره شما بیشتر از شکل ظاهری آن است. ویژگی های شما نیز وجود دارد که باید در نظر بگیرید.

عینک آفتابی چشمان شما را می پوشاند، بنابراین سعی کنید مدلی را بیابید که هم شکل بینی و هم شکل صورت شما را برجسته کند. برای مثال، اگر بینی گرد دارید، اشکال مستطیلی ممکن است آن را بهتر متعادل کند. در پایان، یافتن بهترین عینک برای شما به این معناست که در آن استایل و شخصیت شما با اشکال فریمی تلاقی می کند که چهره شما را صاف می کند.

خرید انواع عینک آفتابی مردانه

تخفیف!

عینک آفتابی مردانه

عینک آفتابی کارتیر مدل RA254023

587.000 تومان
تخفیف!

عینک آفتابی مردانه

عینک آفتابی کارتیر مدل RA204023

589.000 تومان

عینک آفتابی مردانه

عینک آفتابی American optic مدل TA204510

677.000 تومان
تخفیف!

عینک آفتابی مردانه

عینک آفتابی اوگا مورل مدل TA19409

677.000 تومان
تخفیف!

عینک آفتابی مردانه

عینک آفتابی پرادا مدل TA41633

507.000 تومان
اینستاگرام عینک باز