عینک مطالعه

از اوایل تا اواسط 40 سالگی بسیاری از بزرگسالان ممکن است دچار مشکل در دید واضح در فواصل نزدیک شوند، به خصوص هنگام مطالعه و کار با رایانه. این یکی از شایع‌ترین مشکلاتی است که بزرگسالان بین سنین 41 تا 60 سال دارند. این تغییر طبیعی در توانایی تمرکز چشم که پیرچشمی نامیده می‌شود، در طول زمان به پیشرفت خود ادامه می‌دهد که باعث می شود سالمندان به استفاده از عینک مطالعه رو بیاورند.

در ابتدا، ممکن است لازم باشد مطالب مطالعه را دورتر نگه دارید تا آنها را به وضوح ببینید. یا ممکن است لازم باشد عینک خود را بردارید تا از نزدیک بهتر ببینید. چاپ در روزنامه یا منوی رستوران ممکن است تار به نظر برسد، به خصوص در نور کم.

اگر از قبل از عینک طبی یا لنزهای تماسی استفاده می‌کنید تا به وضوح در دوردست ببینید، این تغییرات در دید نزدیک شما را می‌توان با تغییر به عینک‌های دو کانونی یا لنزهای تماسی چند کانونی اصلاح کرد. خوشبختانه، افراد مبتلا به پیرچشمی اکنون گزینه های زیادی برای بهبود بینایی خود دارند.

توصیه ما به شما این است در طول این سال ها، حداقل هر دو سال یک بار برای بررسی مشکلات چشمی و بینایی، یک معاینه جامع چشم را با پزشک بینایی سنجی خود برنامه ریزی کنید. برای تعیین اینکه آیا مشکل چشمی یا بینایی دارید، به آزمایش بینایی گواهینامه رانندگی محدود یا سایر غربالگری های بینایی ناکافی اعتماد نکنید.

4 عامل اصلی ضعیف شدن چشم ها در سالمندان

بزرگسالان بالای 40 سال که مشکلات بهداشتی یا کاری زیر را دارند ممکن است به ویژه در معرض خطر ابتلا به مشکلات چشمی و بینایی باشند:

شرایط مزمن سیستمیک مانند دیابت یا فشار خون بالا.
سابقه خانوادگی گلوکوم یا دژنراسیون ماکولا.
یک شغل بسیار سخت بصری یا کار در یک شغل خطرناک برای چشم.
شرایط بهداشتی مرتبط با کلسترول بالا، تیروئید، اضطراب یا افسردگی، و آرتریت که برای آنها دارو مصرف می کنید. بسیاری از داروها، حتی آنتی هیستامین ها، عوارض جانبی بینایی دارند.

اما در هر صورت ما اینجا هستیم برای رفع نیاز کوتاه مدت شما با خرید یک عینک مطالعه استاندارد با کیفیت و قیمت بسیار مناسب تا در سریعترین زمان ممکن نیاز کوتاه مدت شما به یک عینک مطالعه را برطرف نماییم. ولی توصیه نهایی ما به شما مراجعه به چشم پزشک و انتخاب یک عینک طبی ایده آل برای رفع نیاز همیشگی خود است.

خرید انواع عینک مطالعه